Spændende mulighed – bliv en del af vores nye bogføringsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du passion for bogføring og en god økonomiforståelse? Og kan du udarbejde BPA-regnskaber? Vi søger en dygtig økonomikonsulent til at være med til at opbygge vores nye bogføringsteam, der blev cen-traliseret den 1. juni sidste år. Vi lægger vægt på kvalitet og automatisering af bogføringsprocesser og leder efter en kollega, der kan være med til at drive denne udvikling.

Om os
Bogføring og Kontrol er en del af Center for Økonomi & HR og består af et team på 12 medarbejdere. Vi er et humørfyldt team, der støtter hinanden og arbejder tæt sammen.

Dit ansvarsområde
Du vil få et bogføringsområde, som du er ansvarlig for, og hvor du skal sikre korrekt bogføring og udvikle arbejdsgange med fokus på automatisering. Udover bogføring vil dine opgaver inkludere budget og regn-skab for BPA-ordninger (Borgerstyret Personlig Assistance) og afstemninger.

Kvalifikationer vi søger
Vi søger en kollega, der har erfaring med KMD Opus, stærk systemforståelse og interesse for økonomi. Det er vigtigt, at du kan Indenrigs- og Sundhedsministeriets konteringsregler og det vil være en fordel, hvis du har kendskab til BPA-opgaverne.

Personlige egenskaber
Vi værdsætter struktur, stabilitet og ansvarsbevidsthed hos vores kommende kollega. Du skal kunne ar-bejde selvstændigt såvel som i teams og bevare overblikket i travle perioder.

Vi tilbyder
Vi er et team, der støtter hinanden og har det sjovt undervejs. Du får muligheden for at præge en nyop-rettet enhed i et spændende job med fleksible arbejdstider på en familievenlig arbejdsplads. Beliggende kun 25 minutter fra København med gode transportmuligheder både via motorvej og S-tog. Vi har også kantinefaciliteter og en aktiv personaleforening. Der er mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.

Klar til at tage det næste skridt i din karriere? Send os din ansøgning, og vær med til at forme fremtiden for vores bogføringsteam! Løn på baggrund af gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vil du høre nærmere om jobbet og os, er du velkommen til at ringe til regnskabschef Jane Petersen på telefon 43979222 / 20662566.

Ansøgning
Hvis vi vælger at gå videre med dig, vil du blive indkaldt til en 1. samtale, som afholdes den 21. februar 2024. Eventuelle 2. samtaler afholdes den 28. februar 2024 med henblik på ansættelse snarest muligt eller 1. april 2024.
Ansøgning modtages kun via linket.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Greve Rådhus, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983948

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet