BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forstas A/S søger en formand, der kan bistå med planlægning og styring af kontrakter, samt opfølgning herpå. Kontrakterne er: Politi og Kriminalforsorgs-kontrakten ved COOR, samt Fremføringsprofilen langs jernbanenettet ved Banedanmark (Sjælland). Du vil referere direkte til vores dygtige entrepriseleder, som varetager begge kontrakter.
Dine arbejdsopgaver
Dine opgaver vil have meget varierende karakter, alt efter hvilken kontrakt, som du arbejder på. Du skal forvente, at du er meget udekørende (på hele Sjælland), men du vil også have en fast base blandt kollegaerne på afdelingskontoret i Greve. Vi står foran en flytning i foråret 2024, hvilket betyder, at afdelingskontoret fremover vil ligge i Karlslunde.
Dine opgaver vil bestå i at assistere entrepriselederen, og varetage opgaver selvstændigt, inden for blandt andet:
- Instruks- og igangsættelse af kontraktarbejder
- Opgavestyring, herunder ekstra-arbejder
- Opmåling og besigtigelse i forbindelse med tilbudsgivning
- Indhentning af priser
- Bestilling af materialer til ad-hoc og faste opgaver
- Tilsynsopgaver/opfølgning på igangværende og udførte opgaver
- Opfølgning og udfyldelse af KS (internt kvalitetssystem) og egenkontrol
- Udførende på diverse opgaver, alt efter hvilken baggrund, du kommer med
- Indhentning og fremsendelse af dokumentation af evt. godkendelser af arbejder og processer
Vi ser gerne, at
- du har erfaring indenfor gråt eller grønt arbejde, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig
- du har IT-kompetencer på brugerniveau (Microsoft-pakken: Excel, Outlook, m.v.)
- du har kørekort B (- og meget gerne også BE, men dette er ikke et krav)
- du kan tage ejerskab over dit arbejde, og har en stor faglig stolthed
- du kan agere og tænke selvstændigt i, til tider, travle situationer
- du har kurset: ”Pas på, på banen”. Er dette ikke tilfældet, så fikser vi dét sammen
Krav til stillingen
- du skal kunne PET-godkendes (tjenestelig)
Forstas tilbyder
- Firmabil og IT
- Stor indflydelse på planlægning af arbejdsdag, i samråd med nærmeste leder
- Pensionsordning og sundhedsforsikring
- Gode muligheder for udvikling og efteruddannelse
- En kompetent og landsdækkende organisation, med professionel administrativ support
- Gode kollegaer i et afslappet og godt fagligt, stærkt arbejdsmiljø
Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Stillingen er på 37 timer om ugen med start hurtigst muligt. Samtaler afvikles løbende.
Spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte entrepriseleder Patrick Schnor mobil 29 75 02 79.
Om Forstas A/S
Forstas A/S er en landsdækkende entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed, der primært arbejder for offentlige bygherrer, kommuner, Vejdirektoratet, Banedanmark og forsyningsselskaber. Vores hovedkontor er beliggende i Fredericia. Vores øvrige afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve.
Forstas er en virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer, og hvor der er kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog, samarbejde og forventer en ambitiøs, engageret tilgang til jobbet
Læs mere om FORSTAS på www.forstas.dk og følg os på Facebook og LinkedIn
Efter endt ansættelsesprocedure gemmer Forstas A/S alle skriftlige ansøgninger og CV’er i op til 6 måneder, med henblik på evt. senere rekruttering. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964559