Teamleder til aftenhold hos Tjellesen Max Jenne

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nr. 184247

Er du på udkig efter et spændende job med masser af ansvar? Vi søger en teamleder til aften- og weekendholdet til Tjellesen Max Jenne i Taastrup. Læs mere her.

Dit næste job venter på dig her

For vores kunde Tjellesen Max Jenne søger vi en teamleder til aften- og weekendholdet. Som den kommende teamleder får du en vigtig rolle, da du bliver ansvarlig for den daglige drift af et team på ca. 30 medarbejdere sammen med to andre teamledere.

Aftenholdet er karakteriseret ved positivitet og der lægges vægt på et højt drive fra alle medarbejdere. Det forventes således, at alle hjælpes ad og løfter i samlet flok. Det er de smilende medarbejdere, hjælpsomheden og den positive tilgang, der danner rammerne for arbejdsdagen.

Som teamleder på aftenholdet får du en altafgørende rolle i dagligdagen. Der er tale om et proaktivt arbejde, hvor der er stor fokus på kommunikationen til medarbejderne og deres opgaver.

Dine opgaver kommer til at indebære:

  • Koordinering af medarbejderes opgaver
  • Kommunikere information til teamet
  • Sikre en høj effektivitet på lageret
  • Diverse ad-hoc opgaver

Derudover skal du være indstillet på at være en spillende træner på gulvet og hjælpe til der, hvor behovet skulle opstå og indgå i den daglige drift.
Den ideelle til jobbet

Som person har du et godt overblik, er motiverende og kan trives i at lede medarbejdere. Som teamleder skal du være klar på at gå forrest, have gennemslagskraft og kunne sætte dig i respekt. Det er vigtigt, at du evner at tænke selvstændigt, kritisk og i intelligente løsninger, med henblik på at igangsætte nye løsninger på lageret. Du skal være indstillet på at kunne navigere og kommunikere vigtig information videre til teamet, så I i fællesskab lykkedes med arbejdsopgaverne.

Vi ser, at det er en fordel, at du:

  • Har et godt overblik og kan prioritere i opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Har en stærk kommunikationsevne
  • Har erfaring fra lager- og logistikbranchen eller har ledererfaring som eksempelvis butiksansvarlig
  • Trives i et travlt arbejdsmiljø, hvor du kan planlægge de gode arbejdsgange og uddelegere opgaver
  • Har kendskab til Axacon, Axapta og WAMAS, men dette er ikke et krav

Du formår ydermere at involvere dine medarbejdere i de forandringsprocesser, der igangsættes, hvormed du får alle med ombord.

Det er ikke et krav at have ledererfaring fra tidligere jobs, da du vil få den nødvendige onboarding, så du er godt klædt på til at udføre arbejdsopgaverne.

Arbejdstider og opstart

Det er et vikariat med henblik på fastansættelse på 37 timer om ugen, hvor du typisk vil arbejde fire hverdage fra kl. 15.00 til 23.00 samt lørdag fra kl. 08.00 til 15.00 eller kl. 13.00 til 21.00. Du vil som regel have fri enten mandag eller fredag.
Du tilbydes en ansættelse med hurtig opstart. Vi anbefaler dig derfor at sende os din ansøgning med det samme.

  • Arbejdslokation: Du kommer til at få din daglige gang hos virksomheden beliggende i Taastrup. Vær opmærksom på at offentlig transport kan være en udfordring ved evt. overarbejde på aftenhold.

Søg jobbet i dag

Hvis ovenstående fangede din interesse, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag, da vi holder samtaler løbende. Klik på 'Søg jobbet' for at sende din ansøgning. Hvis du ikke allerede har en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184247&pk_vid=a4769a3949b8cce41684317877152da5

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835999

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet