Sygeplejerske til selstændigt og dynamisk akutteam i Greve Kommune

dato

Vi har en ledig stilling i Akutteamet i Greve Kommune.



Vi søger en sygeplejerske mere til vores velfungerende akutteam. Vi er et lille team besående af 5 sygeplejersker (med dig bliver det 6). Som akut sygeplejerske arbejder du selvstændig med sygeplejefaglig vurdering og indsatser. Vi oplever en stigende efterspørgsel på vores ydelser, så hvis du lægger vægt på udfordrende og udviklende arbejdsopgaver, hvor indflydelse og selvstændighed er en nødvendighed, så er det her du skal være.

Stillingen er på 32-37 timer og vi arbejder mandag til lørdage i dagtimerne, samt en udvidet vagt i hverdage i tidsrummet kl. 9:00-17:00.


Stillingsoplysninger:
Vi har brug for en ny kollega der er frisk på at blive en del af et sygeplejefagligt fællesskab, hvor kvalitet, nærvær og faglighed er i fokus. Vi har base i ”vores eget” hus, som deles med den udekørende sygepleje. Her er et positivt arbejdsmiljø og tæt samarbejde med kommunalsygeplejen, som fungerer som vores nærmeste kollegaer.
Klientellet i Greve Kommune er mangfoldig og favner flere forskellige sociale lag, hvorfor vores opgaver er af meget forskellig karakter. Majoriteten er primært borgere >65 år. Dette kræver en interesse inden for såvel geriatri, psykiatri og høj grad af almen somatisk og akut sygepleje.

At skifte job kan være en stor beslutning, hvorfor vi gerne vil tilbyde dig at se stedet og møde os

Inden ansøgningsfristens udløb, er du meget velkommen til at skrive eller ringe til vores enhedsleder Narnia Goodman Andersen (kontaktdata se nederst). Så kan der aftales et uformelt møde hvor du vil få mulighed for at hilse på ledelsen, kollegaer, få en rundvisning og stille spørgsmål.

Vi tilbyder dig:

  • Engagerede og motiverede kollegaer
  • En plads i et velfungerende Akutteam, som mødes med positiv indstilling
  • En uforudsigelig hverdag, hvor ingen dage er ens
  • Altid plads til faglig sparring
  • Plads til nye ideer og initiativer
  • Indflydelse på teamets fortsatte udvikling
Vi forventer at du:

  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 5 års relevant, klinisk erfaring
  • Brænder for at gøre en forskel for akut dårlige borgere i eget hjem
  • Hurtigt kan identificere, opspore og vurdere sygeplejefaglige problemstillinger
  • Har gode pædagogiske evner og kan kommunikere sikkert og tydeligt
  • Ikke er bange for at gå forrest og træde i karakter, samt træffe hurtige beslutninger
  • En spændende arbejdsplads, der er på forkant og kontinuerligt arbejder med udvikling af vores opgaveløsning.
  • En arbejdsplads, hvor du vil indgå i et tæt og spændende samarbejde og møde dedikerede kollegaer med forskellige kompetencer.
Øvrige oplysninger
Du bliver ansat på 32-37 timer i henhold til relevant overenskomst og forhåndsaftale. Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt at der indhentes referencer. Derudover er det et krav, at du har kørekort.

Vil du høre mere om os og jobbet, så er du velkommen til at kontakte leder af sygeplejen og Akutteamet Narnia Goodman Andersen på tlf. 30506053 eller akutsygeplejerskerne på tlf.: 22105384.

Hvad tænker du nu?
Er du vores nye kollega?
Vi tænker ”ja” – hvis du er udadvendt, har lyst til at indgå i et lille team der stiller krav til hinanden, hvor fællesskab, humor, sparring, udvikling, kvalitet og omsorg for hinanden er nøgleord.
Kan du nikke til ovenstående, så tøv ikke med at sende en ansøgning.

Forventet tiltrædelse d.1. februar 2025 (med respekt for planlagt ferie).

Stillingen refererer til enhedsleder Narnia Goodman Andersen.

Ansøgningsfrist: mandag d. 16. december 2024

Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 18. december mellem kl. 8-12



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Sundhed og Pleje, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157507

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet