Studentermedhjælper søges som personlig assistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobcenter Albertslund søger en studentermedhjælper, som skal være personlig assistent (PA) for to af vores medarbejdere

I Albertslund Jobcenter har vi to kollegaer, som har brug for en personlig assistent (PA), som kan understøtte dem i deres daglige sagsbehandlingsopgaver. Medarbejderne råder tilsammen over 15 timer om ugen til PA, som hovedsageligt skal bruges til registreringsopgaver i kommunens sagsbehandlingssystemer, KMD Momentum og SBSYS. 

Den ene medarbejder arbejder med dagpengemodtagere, den anden med kontanthjælpsmodtagere og integrationsborgere. Der er brug for hjælp til følgende opgaver:

  • Gennemgå sagsstammen for samtale/frist, herunder frister for fællessamtaler med a-kasserne
  • Indkalde borgere til jobsamtaler
  • Booke tolke til jobsamtaler
  • Registrering af historiske jobsamtaler
  • Opgavelisten i Momentum
  • Afmeldinger af borgere, som går i arbejde
  • Journalisering i sagsbehandlingssystem
  • Oprettelse af voksenlærlinge i Momentum samt redigering af tilbud
  • Overdragelse af sager til kolleger i jobcenteret
  • Mødeindkaldelser i Outlook
  • Oprette tilbud i Momentum
  • Vedligeholdelse/oprydning af systemer
  • Ad hoc opgaver/nye opgaver

Vi forestiller os, at du er studerende på f.eks. socialrådgiveruddannelsen, forvaltning, statskundskab eller lignende og at du har mindst 2 år tilbage af din uddannelse. 

Desuden forestiller vi os, at:

  • Du har en interesse for sociale og samfundsmæssige forhold, herunder beskæftigelsesområdet.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har øje for detaljen.
  • Du tør spørge ind til problemstillinger når du er i tvivl.

Vores forventninger til dig:  

  • Du gør en dyd ud af at følge opgaver helt til dørs
  • Du har gode IT-færdigheder – vi anvender Momentum som fagsystem
  • Du er god til at prioritere dine arbejdsopgaver og evner at arbejde selvstændigt

Vi tilbyder:

  • Gode fysiske rammer, der er placeret centralt i forhold til offentlige transportmidler og butikker i almindelighed
  • Omsorgsfulde og humoristiske kollegaer
  • En uhøjtidelig og lydhør ledelse

Løn og ansættelsesvilkår

  • Stillingen ønskes besat snarest muligt.
  • Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
  • Stillingen er på 15 timer om ugen
     

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Administrationschef Fatima Achiban på telefon: 

43 68 74 02 eller 27 11 64 95

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist er den 4/6-2023 kl. 12.00

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk.

 

Lønindplacering sker efter forhandling mellem kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse. 

Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=02e014c2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Team Arbejdsmarkedsparate, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=02e014c2&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841705

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet