Strategic Category Manager-Facility Management & Facility Services, Coop Servicekontor/Hovedkontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at arbejde med Category Management og strategier og for at sikre procurement savings og working capital mål?

Som vores nye Strategic Category Manager til Facility Management og Facility Services området, bliver du, i tæt samarbejde med nærmeste chef og et dedikeret Category Management team, ansvarlig for at understøtte og drive sourcing-relaterede initiativer og udviklingsprojekter, samt indgå og optimere rammeaftaler på tværs af dit ansvarsområde.

Du får reference til Head of Category Management og du kan se frem til en udfordrende stilling i en afdeling der håndterer indkøb af et indirect spend i millardklassen. Afdelingen består af 16 engagerede kolleger, der sammen skaber gode resultater.

Du vil være en aktiv del i at opbygge relationer med interne kunder, stakeholders og samarbejds- partnere på tværs af hele Coop. Du varetager forhandlinger med leverandører og sikrer, at kontraktuelle og kommercielle forhold lever op til Coop standarder.

Mere specifikt bliver dine hovedopgaver:

  • Ansvarlig for at drive category management, herunder udarbejde strategi for eget ansvarsområde
  • Sikre procurement savings og working capital mål på egne kategorier (KPI mål og budget targets)
  • Identificere og kvantificere omkostningsreduktioner indenfor indirect spend på egne kategorier (intern behovsanalyse)
  • Planlægge, gennemføre og følge op på strategiske sourcing projekter i tæt samarbejde med nøgleinteressenter
  • Forhandle og udarbejde strategiske kontrakter
  • Implementere og udføre best in class procurement business partnering ift. nøgleinteressenter
  • Rådgivning af forretningsområder i forbindelse med udviklingsprojekter, indkøbspolitikker og optimering af forretningsprocesser
  • Ansvarlig for fremdrift af projekt pipeline og vedligehold af kontrakt årshjul i egne kategorier
  • Holder dig løbende opdateret ift. leverandørmarkedet og seneste markedstendenser indenfor egne kategorier
  • Engagerer dig aktivt i udvikling og sparring med kollegaer
  • Understøtter aktivt trivselsinitiativer og deltager i sociale aktiviteter med teamet

For at få succes i jobbet er det en fordel, hvis du har:

  • Erfaring med procurement, gerne indenfor facility management & facility services
  • Projektledelseserfaring og erfaring med at demonstrere eksekvering & gennemslagskraft
  • Erfaring med at lede kommercielle forhandlinger på alle niveauer (dansk og engelsk)
  • Solid erfaring med at arbejde analytisk og metodisk
  • Erfaring med stakeholder management, etablering og udvikling af relationer på tværs af fag- og forretningsområder
  • Kendskab til og brug af eSourcing / eProcurement systemer er en fordel
  • Metodisk tilgang, gennemført længere videregående uddannelse eller tilsvarende erfaring

Hvad tilbyder vi?

Coop er en af Danmarks største virksomheder, og du får en central placering i kernen af vores indirect procurement-organisation. Vi tilbyder blandt andet:

  • En arbejdsplads med store ambitioner. Vi er drevet af en klar mission og stor lyst til at udvikle os
  • Mulighed for at styrke organisationens udvikling og strategier
  • En arbejdsdag, hvor du er tæt på centrale beslutningstagere og beslutningsprocesser
  • Stor indflydelse på løsningen af egne opgaver
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Fleksibel arbejdsdag, med god mulighed for hjemmearbejde
  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil, klar vision og strategi

Din fysiske placering er på Coops Servicekontor i Albertslund, hvor funktionen fysisk er placeret, og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt fællesskab med dine kollegaer.

 

For spørgsmål er du velkommen til at kontakte Head of Category Management Anne Kirstine Thorgaard på + 45 51 59 28 85.

 

Send din ansøgning online senest den 11. juni 2023, vi glæder os til at høre fra dig

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8b8f3227)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=8b8f3227&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839251

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet