BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skadebehandler til kloakskader
Drives du af at servicere kunder, og samtidig have et godt øje for driften?
Så har vi en nyoprettet stilling til sagsbehandling af forsikringsskader.
Vi søger en administrativ medarbejder til vores forsikringsteam, til behandling af indkomne skader fra forsikringsselskaber. Teamet består i dag af 4-5 medarbejdere, der modtager og behandler funktionsforstyrrende skader på kloakker. Teamet mangler dig, der kan håndtere alle de administrative opgaver, der er forbundet med behandlingen af skaderne.
Om jobbet:
Du vil få en central rolle i forsikringsafdelingen, hvor du skal sagsbehandle forsikringsskader, der er opstået på kloakken. Skaderne kan variere fra mindre til større og komplekse skader. Med kunden i fokus skal du håndtere skaden - uanset omfanget - alt sammen med henblik på at fastholde vores høje kundetilfredshed. Opgaverne er af varierende karakter, og kan være telefonopkald, registrering, oprettelse og opfølgning på ordre, kundetilfredshedsmålinger, samt klargøring til fakturering.
Som skadebehandler vil din dagligdag i høj grad være præget af mange telefonsamtaler med vores forsikringskunder og forsikringstagere, der har brug for din hjælp. Derudover vil du også have en daglig dialog med vores medarbejdere i marken, der udfører reparation af skaderne.
Sideløbende skal du også behandle indkomne mails, anmeldelser i Scalepoint, samt håndtering af dokumentation der skal uploades på sagerne.
Vi ønsker af en kommende kollega at du:
- mestrer skadebehandling og kundetilfredshed på højt niveau
- er ambitiøs og engageret og tager gerne et selvstændigt initiativ
- bidragende teamspiller, der sætter pris på at arbejde i et fagligt og alsidigt miljø
- har et stort servicegen og er vant til at håndtere kundekontakt
- er mødestabil og omstillingsparat
- har erfaring med behandling af forsikringsskader, det er ikke et krav, men en fordel
- har erfaring indenfor kloakbranchen, men det er ikke et krav
- kan kommunikere på dansk i skrift og tale
- kendskab/forståelse for byggeteknik eller ønsket om at lære.
Vi tilbyder:
- et spændende job i en nyoprettet stilling, hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på dagligdagen.
- en flad struktur, hvor der er højt til loftet og en uformel, direkte og åben dialog
- en grundig oplæring i behandling af forsikringsskader og introduktion til Scalepoint og kloak
- moderne arbejdsredskaber -herunder daglig ordrestyring og timeregistrering via. mobiltelefon
- en ansættelse med gode lønforhold, pension og sundhedsforsikring
Om os:
JG Kloak består af 20 medarbejdere, som leverer ydelser indenfor kloakrenovation, kloakservice, tv-inspektion og rottebekæmpelse. Vi er beliggende i Albertslund med kundekreds primært i Storkøbenhavn. Vores kunder omfatter boligselskaber, forsikringskunder, erhverv- og privatkunder, som alle forventer en høj service og fleksibilitet.
Hos os er medarbejdernes trivsel i højsædet og der er altid mulighed for udvikling og sparring! Vi har en passion for, at vores medarbejdere føler sig involverede og motiverede og vi er ikke bange for selv at tage fat. Vi vægter ordentlighed og respekt højt, både overfor hinanden og overfor vores kunder.
Vi tager løbende kandidater ind til samtale og venter gerne på den rette medarbejder. Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt Kasper Greve på tlf. 20686735 eller send en mail på jg@jgkloak.dk
https://www.linkedin.com/jobs/view/3660647207
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JG Kloak ApS, Holsbjergvej, 2620 Albertslund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jg@jgkloak.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876816