Regnskab/ Administrativ medarbejder søges til 30-37 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en virksomhed i vækst og have arbejdsopgaver af varierende karakter?

Har du en alsidig baggrund indenfor økonomi og regnskab, og har du en positiv tilgang til opgaverne. Så har du nu muligheden for at blive vores næste medarbejder. 

Vi søger en medarbejder, der udover håndtering af de daglige opgaver indenfor økonomi og regnskab også vil være med til at få hverdagen på kontoret til at fungere.

Med udgangspunkt i din baggrund og dine kvalifikationer, får du muligheden for selv at sætte præg på din stilling og dermed blive involveret, der hvor dine kompetencer og ønsker er størst.

Din baggrund:

Der er flere indgange til stillingen, men vi forventer at du har solid erfaring med diverse opgaver i en økonomiafdeling og har interesse for personaleadministrative opgaver.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det forventes at du kommer med praktisk erfaring, har et godt overblik og en vedudviklet sans for økonomi.

Arbejdsopgaver:

  • Dagligt debitor/kreditor bogholderi
  • Klargøring af betalinger til banken
  • Håndtering af løn til timelønnede
  • Kontering, bogføring og afstemning
  • Vedligeholdelse af ordrestyring
  • administrative og regnskabsmæssige ad-hoc opgaver

Krav til jobbet:

  • Regnskabsmæssig erfaring
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til E-conomic
  • Du er rutineret i brugen af diverse IT-programmer
  • Du har gode kommunikationsevner på dansk
  • Du trives med frihed under ansvar og kan planlægge og gennemføre opgaver.

JG Kloak tilbyder dig:

  • At blive en del af en virksomhed, hvor vi finder det vigtigt med gode arbejdsforhold
  • En ansættelse med gode lønforhold, pension og sundhedsforsikring
  • Moderne IT teknologiske arbejdsredskaber til at håndtere de fleste administrative funktioner.
  • Løbende mulighed for efteruddannelse

JG Kloak er en familiedrevet virksomhed, der består af 18 medarbejdere, som leverer ydelser indenfor kloakrenovering, kloakservice, tv-inspektion og rottebekæmpelse. Vi er beliggende i Albertslund med kundekreds primært i Storkøbenhavn.

Hos os er medarbejdernes trivsel i højsædet og der er altid mulighed for udvikling og sparring! Vi har en passion for, at vores medarbejdere føler sig involverede og motiverede og vi er ikke bange for selv at tage fat.

Vi vægter ordentlighed og respekt højt, både overfor hinanden og overfor vores kunder.

Vi tager løbende kandidater ind til samtale og venter gerne på den rette medarbejder. Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så kontakt Gitte Greve på tlf. 3167 0014 eller send en mail på ggr@jgkloak.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JG Kloak ApS, Holsbjergvej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: ggr@jgkloak.dk

Telefonisk: 31670014

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834805

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet