BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en projektleder med lyst til både at koordinere og fordybe sig i det almene boligområde og alle de opgaver en kommune har i forhold til at skabe gode boligområder – og samtidig facilitere, at kommunens borgere danner en forening, der kan holde strandene rene for tang i fremtidens velfærdssamfund. Det er da, hvad man må kalde en helt unik mulighed, og det kræver en ekstraordinær evne til at skifte mellem forskellige kontekster og arbejdsmetoder.
Ansvarsområder
- Identificere og definere mål, omfang og succeskriterier for hvert projekt i samråd med styregrupper, borgere og interessenter
- Afstemme projektets mål og sikre mandat ved politiske behandlinger af forslag
- Udvikle og implementere projektplaner, herunder tidsplaner, budgetter og ressourceallokering for både det almene boligområde- og strandrensningsopgaven
- Sikre at Byrådets ønsker til udvikling af de almene områder, herunder boliganvisning og boligsociale indsatser bliver til virkelighed
- Sikre at borgerne fremadrettet selv finansierer et højere serviceniveau på strandrensning, med henblik på, at kommunen kan reducere de kommunale udgifter. Arbejdet skal udføres i samspil med frivilligcenteret
- Samarbejde med og sikre at kolleger i driften arbejder i overensstemmelse med målsætningerne i projekter og indsatser
- Rapportere løbende til styregruppe og politisk niveau på begge projekter
- Overvåge og styre projekternes fremskridt, identificere risici og implementere løsninger for både boligområde- og strandrensningsopgaven
- Varetage driftsopgaver – herunder styringsdialog og udlejningsaftaler på almenområdet
- Sikre effektiv kommunikation og samarbejde mellem alle interessenter, herunder borgere, kolleger og interessenter/samarbejdspartnere for begge projekter
- Minimum en bachelorgrad inden for projektledelse, erhvervsøkonomi, samfundsvidenskab eller relateret felt
- Måske har du erfaring fra almenområdet – det vil være en fordel, men det er absolut ikke et krav – bare du er sulten efter at lære nyt og sætte dig ind i området
- Måske har du erfaring med borgerinddragelse ift. fælles opgaveløsning på tværs af det offentlige og private parter
- Gerne flere års erfaring som projektleder, gerne med erfaring fra forskellige fagområder
- Stærke ledelsesmæssige og kommunikationsevner med fokus på borgerinddragelse
- Erfaring med politisk betjening
- Solid erfaring med projektstyringsværktøjer og -metoder
- Evne til at arbejde effektivt under pres og håndtere flere projekter samtidigt
- Fremragende problemløsnings- og beslutningstagningsevner
- Øje for detaljer og evnen til at opretholde høj kvalitet i arbejdet
- En unik og udfordrende mulighed for at arbejde med to meget forskellige, men lige så vigtige projekter i vores kommune
- Mulighed for faglig udvikling og vækst i en dynamisk kommunal arbejdskultur
- Gode kolleger og gode udviklingsmuligheder
- Et job hvor du hører til flere steder i organisationen – både i vores tekniske center, når du arbejder med strandrensning og i vores centrale stabscenter, når du arbejder med almenområdet. Du får reference til chefen for vores byrådssekretariat – men det vil kunne ændres, da vi fortløbende udvikler på vores opgavevaretagelse i forhold til vores almene boligområder.
Hvis du mener, at du opfylder ovenstående kvalifikationer og er interesseret i at blive en del af vores arbejdsplads, så tøv ikke med at søge stillingen. Ansøgningsfristen er den 11. august 2024, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34-35. Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til sekretariatschef Henriette Darlie Dyring på 20491104 eller centerchef for Teknik & Miljø Rikke Hvelplund på 24810322.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Byråd og Borgerservice, Rådhusholmen, 2670 Greve
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071476