Om stillingen
Vil du med til at gøre en forskel for udvikling af velfærdssamfundet, så er her en unik mulighed for at være med til at forme fremtidens depotdrift. Fælles Hjælpemiddeldepot er Danmarks største fælleskommunale depot, som servicerer otte kommuner på Sjælland. Vores formål er at levere sikker og stabil depotdrift til ejerkommunerne med fokus på kvalitet og omkostningseffektivitet. Fælles Hjælpemiddeldepot har løbende fokus på at reducere omkostningerne og samtidig fastholde et højt serviceniveau.
Vi er i gang med en spændende proces, og vi har brug en dygtig projektleder, der skal hjælpe os med at komme i mål med indkøb og implementering af en it-løsning til at styre indkøb af hjælpemidler, lager og logistik. Vi vil gerne afsøge nye veje og stiler efter en løsning baseret på standardsoftware, som vi lettere kan udvikle i takt med, behovene ændrer sig.
Projektet omfatter analyse, planlægning og implementering af de nye processer og systemer.
Ansvarsområder
- Lede og koordinere projektet, herunder tidsplanlægning og ressourceallokering
- Sikre tæt samarbejde med eksternt rådgivningsfirma, der hjælper med udvælgelse af it-leverandør
- Sikre effektiv kommunikation og samarbejde mellem projektteamet og interessenter hos de 8 ejerkommuner
- Facilitere workshops og møder med interessenter for at sikre projektets fremdrift
- Udarbejde og vedligeholde projektplaner, risikostyringsplaner og statusrapporter
- Overvåge og rapportere projektets fremskridt til ledelsen
- Sikre, at alle projektleverancer er fuldt dokumenterede og overdraget ved projektets afslutning
- Dokumenteret erfaring som projektleder, gerne inden for it- og forretningsprojekter
- Stærke kommunikations- og samarbejdsevner
- Erfaring med risikostyring og interessenthåndtering
- Evne til at arbejde struktureret og selvstændigt
- Kendskab til it-kravspecifikationer og kontraktindgåelse er en fordel
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation i vækst
- Mulighed for at arbejde med et vigtigt projekt, der har stor betydning for kommunernes opgave med at sikre et værdigt liv for et stigende antal ældre borgere i eget hjem
- Et engageret og kompetent team af kolleger
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fælles Hjælpemiddeldepot, Greve Main , 2670 Greve
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145579