Projektassistent med forståelse for tal

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med frihed og fleksibilitet og motiveres du af en stor berøringsflade, hvor du selv finder den bedste løsning? Er du fyldt med godt humør og kan du lide at have travlt, men samtidig sætter pris på, at der er tid til at gøre tingene ordentlig? Så er jobbet hos vores samarbejdspartner måske din nye arbejdsplads.

Om jobbet

Vi leder efter en medarbejder, som kan assistere projektledere med deres administrative opgaver. Opgaverne er meget forskelligartede, men i bund og grund handler jobbet om at sikre at projektlederne kan frigøre tid til at skabe endnu mere værdi for kunderne.

Der er højt til loftet hos virksomheden og de har travlt. Trives du derfor i en til tider hektisk hverdag, hvor opgaverne spænder bredt og hvor du selv kan være med til at forme din hverdag og opgaveløsning som bl.a. dækker: Projektopfølgning og fakturering, bogføring, momsafregning, , ferie- og lønbehandling samt andre administrative opgaver, er du et match.

Om dig

Virksomheden har en uformel omgangstone og lægger vægt på, at din personlighed passer ind. Det er derfor ikke vigtigt at du rammer plet i alle nedenstående bokse – hvis du er læringsvillig, skal I nok sammen finde ud af det. 

  • Har du flair for økonomistyring og tal og gerne kendskab til systemer som E-conomics og Danløn. 
  • Du er god til engelsk og tysk ville være et plus
  • Er god til at skabe netværk og relationer 
  • Kan navigere i kaos og holde mange bolde i luften – uden at miste tålmodigheden.
  • Formår at tage ansvar, er empatisk og fleksibel – med et ”det får jeg klaret” DNA.
  • Er up-to date med digitale løsninger i både App og Web
  • Ikke er bange for at tage fat på opgaver, som ligger udenfor dit ansvarsområde.
  • Har et smittende godt humør, som kan få smilet frem på en travl dag
  • Kan håndtere SiteLogs SoMe platforme (pt. Facebook og LinkedIn)

Virksomheden er specialister i bæredygtig byggepladslogistik. Med deres unikke Webbaserede Logistiksystem styrer de effektivt byggepladsens leverancer. De håndterer byggepladsen affald og sikrer at alt affald er sorteret korrekt ved kilden og under alle omstændigheder, inden det forlader byggepladsen. Virksomhedens medarbejdere er trænet i bæredygtig adfærd og bidrager derigennem til at reducere byggepladsens klimaaftryk. De sikrer byggepladsen med vores adgangskontrolsystem, som sikrer at uvedkommende ikke får adgang på pladsen.

Send dit CV til Peter Borum på pb@dkvikarservice.dk eller direkte på jobnet. Du er også
velkommen til at ringe på 30 20 61 36, hvis du har spørgsmål.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DK Vikarservice ApS, Kochsgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922721

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet