Professional Kundeservicemedarbejder til kundeservice i internationalt firma

Profilbillede
dato

Brænder du for at yde en hjælpsom og professionel service til B2B kunder? Er det vigtigt for dig, at alle slags kunder mødes med et smil og god service, hver gang de ringer ind eller skriver? Hvis du vil være en del af vores fagligt stærke og sociale team, så er du måske vores nye kollega.

Bunzl Distribution Danmark A/S i Greve har 80 ansatte og leverer varer, løsninger og services inden for fødevareemballage, hygiejne, værnemidler og maskiner, til fødevareproducenter, supermarkeder, convenience og industri. Vores vision er at, sikre at vores kunders produkt-, drift- og medarbejdersikkerhed aldrig er i fare.

Vi i kundeservice står klar til at hjælpe vore kunder med bestilling af varer, leverancer, support af vores webshop eller hvis kunderne har brug for hjælp og vejledning omkring vores store produkt sortiment. Vi bestræber os altid på, at give den bedste og mest professionelle rådgivning som muligt ved at sætte os ind i kundernes behov og sælge relevante løsninger til dem.

Om stillingen

Vi søger en kollega til vores kundeserviceteam til at tage indkommende kald, chat og info e-mails. Du er den første kunden møder og hvis du ikke selv kan svare, hjælper du kunden videre for rette betjening.

Du skal være salgsminded og kunne give kunderne en professionel rådgivning via telefonen eller på skrift. Afdelingen er præget af et højt aktivitetsniveau, især på telefonen og e-mail, som er vores absolut vigtigste redskab i dagligdagen.

Stillingen omfatter følgende arbejdsopgaver:

  • Modtagelse af henvendelser på telefon, mail og chat
  • Ordrebehandling og fakturering
  • Reklamationsbehandling
  • Daglig gennemgang af restordrelister
  • Vedligeholdelse af kunde stamdata

Lidt om dig

Vi lægger vægt på, at vores nye kollega har følgende kvalifikationer:

  • Du er vores stemme udadtil og sikrer, at alle kunder får en positiv oplevelse, ved at udstråle smil og energi
  • Din venlige og imødekommende tone gør en forskel for vores kunder
  • Du ser mulighederne i hver samtale og har lysten til at tilbyde kunderne ekstra produkter eller services
  • Du har gerne erfaring fra en kundeservicefunktion i en lignende branche
  • Du kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
  • Du er struktureret med sans for detaljer
  • Du er en udpræget teamplayer med lyst til at rådgive kunderne
  • Du er en erfaren IT-bruger med et godt kendskab til Microsoft Office og evt. Axapta

Dagligdagen vil være præget af et højt tempo, så det er vigtigt, at du har en god forretningsforståelse samt en fokuseret og disciplineret arbejdsstil.

Bunzl tilbyder

Vi tilbyder et selvstændigt job i et velkonsolideret internationalt firma. Vi har fokus på trivsel, der er plads til humor, vores værdier om at være kollegiale, udviklende, dedikerede og ordentlige lever, og vi er certificeret som ”Great Place to Work”.

Du kommer igennem et grundigt introforløb, og du vil løbende få uddannelse om vores produkter, så du altid har den nyeste viden.

Vil du med på holdet?

Så ansøg nedenfor. Vi indkalder ansøgere løbende til samtale, så skriv til os hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Kundeservicechef, Lisbet Wiid, på 77 40 33 97.

Læs mere om os på www.bunzl.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BUNZL DISTRIBUTION DANMARK A/S, Greve Main, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052247

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet