Økonomisk chefkonsulent i afdelingen ”Ældre, sundhed og social” i Albertslund Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som økonomisk chefkonsulent i afdelingen for Ældre, Sundhed & Social i Albertslund Kommune vil du få det faglige ansvar for følgende områder:

• Økonomiopfølgning og udarbejdelse af ledelsesinformation på socialområdet

• Faglig ledelse af det administrative team og 1 økonomikonsulent på ældreområdet

• Økonomi, herunder budget- og regnskab for hele afdelingen – dog i tæt samarbejde med afdelingschefen og den centrale økonomiafdeling

Ønsker du et job med udfordringer, gode kolleger og mange muligheder for indflydelse og medansvar, vil stillingen som økonomisk chefkonsulent i Albertslund Kommunes afdeling for Ældre, Sundhed & Social helt sikkert være noget for dig. Ældre, Sundhed & Socialområdet er kendetegnet ved en mangfoldighed af opgaver med et behov for tæt styring, opfølgning og ledelsesinformation. Det er et område med politisk bevågenhed og økonomiske udfordringer. Vi søger derfor en fagligt dygtig økonomi chefkonsulent, der har en proaktiv og konstruktiv kritisk tilgang til styring af økonomien.

Som økonomisk chefkonsulent er du bindeleddet mellem kommunens centrale økonomiafdeling, Økonomi & Stab, og ledere og medarbejdere i hele afdelingen. Du skal derfor både kunne begå dig på overordnet analyseniveau, formidle de seneste økonomiske tendenser til ledere og konsulenter og sikre et system, hvor vi konterer korrekt. Hjælpe til med udarbejdelse af budgetter, udarbejde ledelsesinformation og forholde dig konstruktivt kritisk til styring af økonomien. Derudover skal du i samarbejde med lederen af staben være med til at understøtte den faglige ledelse af det administrative team og økonomikonsulenten på ældreområdet. Det administrative team består af fem medarbejdere, der blandt andet håndterer økonomi og personaleadministration. Personalansvaret vil ligge hos lederen af staben, som du også vil referere til. Vi forventer derfor, at du arbejder selvstændigt og hurtigt, er fagligt velfunderet, stiller nysgerrige spørgsmål, proaktivt søger samarbejdet og ikke er bange for at påtage dig det faglige ansvar. Endvidere skal du have stærke kommunikative evner.

Vi leder derfor efter en økonomisk chefkonsulent, der har lyst til at nørde med tal og faglige data. Der glæder sig til at finde nye muligheder i Excelarkets kolonner og samtidig sikre, at der sker korrekt registrering, styring og opfølgning på budgettet, så vi hele tiden har en prognose, der er up to date, og stoler på, at vi indberetter de rigtige tal. Derfor skal du også være superbruger af Excel. Det vil være en fordel, at du er bruger eller har kendskab til Targit eller Calibra, men det er ikke et krav.

Du har en lang videregående uddannelse eller tilsvarende kvalifikationer. Du får gode kolleger tæt på og i den centrale Økonomiafdeling, der alle hjælper dig til at lande godt hos os.
I din ansøgning vil vi gerne læse om, hvordan du: 

  • Har arbejdet med budget, regnskab og økonomistyring tidligere
  • Sikrer dig, at forskellige målgrupper forstår dit budskab
  • Kender til det specialiserede socialområde – og hvordan du vil gribe det an, hvis du ikke gør
  • Du fagligt vil understøtte det administrative team og økonomikonsulenten på ældreområdet

Afdelingen Ældre, Sundhed & Social består af et Rusmiddelcenter, Botilbud, Bostøtter, Genoptræningen, Visitationen, Plejeboliger, Hjemme- og Sygeplejen, Rehabilitering, hjælpemidler, samvær og aktivitetstilbud og en stab. Ældre, Sundhed & Social ligger i direktørområdet Børn, Sundhed & Velfærd.

Som en del af staben vil dine kollegaer være en økonomikonsulent på ældreområdet, udviklingskonsulenter, medarbejdere fra det administrative team, uddannelseskonsulenter, sundhedskonsulenter og omsorgssystemkonsulenter. Du vil have et tæt samarbejde med afdelingschefen, lederne fra de enkelte driftsenheder og økonomikonsulenter fra den centrale økonomiafdeling.

Vi kan tilbyde:

  • Dygtige og engagerede kolleger og et fokus på det gode arbejdsmiljø
  • Højt tempo og godt humør og en god omgangstone
  • Fleksibel arbejdstid
  • En arbejdsplads blot 5 minutters gang fra S-togsstation

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen. Lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn. Lønindplaceringen sker efter aftale med kommunen og den forhandlingsberettigede organisation.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.

Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse og der vil blive indhentet straffeattest. 

Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist 14. juni den 2023. 1. samtale finder sted den 20. juni og 2. samtale den 26. juni.

Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: "Send ansøgning".

Hvis du vil vide mere

Kan du læse mere om Albertslund Kommune og vores administrative organisation på www.albertslund.dk, eller du kan kontakte leder af staben for Ældre, Sundhed & Social Sara Koldkjær Langsted på 23 31 70 54. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=48203c55)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ældre, Sundhed og Social, Nordmarks Alle, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=48203c55&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836342

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet