Matrikulær medarbejder søges til Greve Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Greve Kommune er der gang i byggeriet med bl.a. ny boligbebyggelse, udvidelse af erhvervsområder og ny- og ombygning af enfamiliehuse.

Derfor søger vi en sagsbehandler til matrikulære sager, der trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig er en god holdspiller.

Du har en uddannelse som bygningskontruktør, landinspektør eller HK’er med byggesagserfaring eller lignende. Det vil helt klart være en fordel, hvis du har erfaring som matrikulær sagsbehandler samt har erfaring med byggeriets forskellige faser og problemstillinger, gerne fra en lignende stilling.

Om arbejdsstedet

Vi kan tilbyde en stilling inden for området med matrikulært arbejde. Her vil du indgå i byggesagsteamets daglige arbejde, hvor dit fokus vil være på det matrikulære område, BBR, adresser og vejnavne.
Du kommer til at arbejde i et dynamisk og fagligt stærkt team, med en stor viden samt fokus på intern vidensdeling. Der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

En af de ting dine kommende kollgaer vægter højest er de gode relationer kollegaer imellem. Vi lægger stor vægt på en respektfuld omgang med hinanden, og vi har et stært kollegialt sammenhold, hvor det er muligt at dele både både opgaver og oplevelser. Aldermæssigt er mellem ca. 30-68 år og har en humoristisk og humørfyldt hverdag.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet bygningskonstruktør, landinspektør, HK’er med erfaring for byggesager eller lignende
  • Har erfaring med matrikulært, BBR, adresser og vejnavne
  • Er en åben og udadvendt person
  • Er serviceminded og er god til skriftligt og mundligt kommunikation
  • Har overblik, kan arbejde selvstændigt og prioriterer mellem opgaverne
  • Har flair for IT samt kendskab til ERPO og DAR
  • Er engageret og nysgerrig på at lære nye arbejdsopgaver og rutiner


Mere om os

Stillingen er placeret i byggesagsteamt, der er en del af enheden for Byg & Miljø. I byggesagsteamet er vi i øjeblikket 9 byggesagsbehandlere, 1 BBR medarbejder og 1 studentermedhjælper.
Enheden for Byg & Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af 4 enheder, som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Du skal varetage bl.a. følgende opgaver:

  • Sagsbehandling af udstykningssager, arealoverførsel og ejerlejlighedsopdeling.
  • Bistå registrering i BBR ved byggetilladelser og færdigmelding af byggesager
  • Indgå i telefonvagt ordning vi har i teamet
  • Besvare mindre forespørgsler vi modtager på mail
  • Sagsbehandling ved nye adressesager sager og vejnavne
  • Generel vejledning til borgere og virksomheder om muligheder i forhold til byggerier
Løn- og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. Med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Arbejdstiden er 37 timer/uge med flextid og med mulighed for 1-2 hjemmearbejdsdage om ugen. Vi har kantine og en aktiv personaleforening.

Vi har så vidt mulig fredag, som fast hjemmearbejdsdag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte BBR-medarbejder Michalla Frøkjær-Jensen på telefon 4397 9041 eller byggesagsbehandler Kim Jensen på telefon 4397 3885.



Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er tirsdag den 5.3.2024. Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 12. marts.

Forventet ansættelsestidspunkt er 1. maj 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Teknik og Miljø, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988722

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet