Lønkonsulent til Greve Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en lønentusiast med erfaring inden for refusionsområdet? Trives du i et miljø, hvor godt samarbejde, faglighed og fleksibilitet er nøgleord? Så har du nu en sjælden mulighed for at blive lønkonsulent i Greve Kommune.

Hvad kan vi tilbyde dig?

En stilling hvor vi arbejder med hele paletten indenfor løn- og personaleadministrative opgaver samt sup-port og rådgivning til Greve Kommunes ledere og medarbejdere. En arbejdsplads, hvor der er kort fra idé til handling.
I HR er vi 18 engagerede medarbejdere, der sammen løser opgaver inden for løn- og personaleadministrati-on, personalejura og arbejdsmiljø. Du vil blive en del af et velkonsolideret lønteam på 8 lønkonsulenter og en faglig koordinator, som har fokus på et højt fagligt niveau og sætter en ære i at sikre kvalitet i opgave-løsningen. Vi er en god blanding af nyere og erfarne kolleger, der sammen tror på, at et godt samarbejde og hjælpsomhed er nøglen til vores succes.
Stillingen er placeret i Center for Økonomi & HR på Greve Rådhus 5 minutters gang fra Greve station, hvortil der kører S-tog hvert 10. min. Vi har flekstid og mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage, hvoraf den ene er fredag.

Arbejdsopgaverne
Dine arbejdsopgaver vil blive udført sammen med kolleger i mindre teams, og vil blandt andet være følgen-de:

  • Refusionssøgning og opfølgning på refusionssager, herunder deadlinehåndteringer
  • Lønindberetning, uddata og kontroller
  • Udfærdigelse af breve og behandling af mailpostkasse
  • Støtte og rådgivning til ledere, herunder løbende besøg på de relevante arbejdspladser
  • Deltagelse i introduktion af nye ledere og månedlige lønafstemninger
  • Aktiv deltagelse i implementering og optimering af digitale lønprocesser
  • Udviklingsprojekter og implementering af ny lovgivning sammen med personalekonsulenterne
Hvem er du?
Du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor offentlig administration, og har flair for tal og systemer. Du har erfaring med lønsagsbehandling og gerne interesse for og kendskab til sundheds- og ældreområdets overenskomster og aftaler. Du har erfaring med og interesse for refusionsområdet, herunder refusionssøg-ning og håndtering af barselssager. Måske har du også erfaring med at arbejde i KMD OPUS løn og persona-le, Rollebaseret Indgang og KMD OPUS Vagtplan.
Personligt er du en positiv og engageret holdspiller med et godt drive.

Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning!

Første samtale afholdes den 17. januar, anden samtale den 24. januar. Referencer indhentes i forbindelse med ansættelsen. Forventet opstart er den 1. marts 2024.

Stillingen kan besættes på deltid eller fuld tid efter nærmere aftale.
Løn i henhold til overenskomst mellem KL og HK Kommunal.

Har du brug for yderligere information om stillingen? Kontakt faglig koordinator Camilla Winther Petersen på mail cwd@greve.dk eller telefon 43 97 92 84. Læs mere om Greve Kommune på www.greve.dk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores velfungerende Lønteam!


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Greve Rådhus, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964033

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet