Led og udvikl borgerbetjeningen i Greve Kommune som ny borgerservicechef

Profilbillede
dato

Vil du være med til at udvikle borgerbetjeningen i Greve Kommune så den bedst muligt understøtter fremtidens digitale muligheder og effektiv sagsbehandling, og er du en personaleleder, der kan motivere og inspirere en sammensat medarbejdergruppe? Så søg stillingen som borgerservicechef.

Greve Kommune søger en borgerservicechef, der har et godt blik for nye løsninger og muligheder for at understøtte en effektiv borgerbetjening, og samtidig kan lede medarbejdere med mange forskellige opgavetyper, så alle oplever at de er en del af et hold, der lykkes sammen.

Vi drømmer om en ny borgerservicechef, der kommer med god energi og lyst til at lede lige netop dette vigtige kommunale område.

Borgerservice består af 16 medarbejdere i to teams.

Opgaverne omfatter blandt andet:

  • Udbetaling af ydelser
  • Ejendomsskat
  • Pas og kørekort
  • Boliganvisning
  • Sygesikring, folkeregister
  • Administrative opgaver i forbindelse med vielser, valg og boliger
  • Opkrævningsopgaven
  • Omstilling og hjælp til anvendelse af digitale selvbetjeningsløsninger mv.
Vi ønsker os en ny borgerservicechef, der har en god organisatorisk forståelse og kan lede de forandringer området står overfor. Det gælder både implementeringen af nye selvbetjeningsløsninger, den fortsatte udvikling af borgerservice, herunder kontaktcenterfunktionen, og det handler om at sikre at medarbejderne er fagligt klædt på til fremtidens opgaver.

Det er vigtigt for os, at du er en personaleleder, der interesserer dig for dine medarbejdere og kan motivere og fagligt understøtte medarbejderne i dagligdagen og i de kommende forandringer. Medarbejderne ønsker en leder, der er opfølgende, troværdig, empatisk og involverende.

Det er vigtigt for os at vores kommende borgerservicechef har erfaring med kommunal borgerservice, er hjemmevant i de aktuelle lovgivninger på områderne og hurtig til at sætte sig ind i ny lovgivning. Det er også vigtigt at du har en god økonomisk forståelse og kan understøtte en solid økonomistyring.

Som borgerservicechef bliver du en del af den politiske sagsbehandling på området. I samarbejde med centerchefen fremstiller du sagerne, når der er sager på dagsordenen, som er aktuelle for borgerservice.

Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe i Center for Politik, Organisation og Borgerbetjening, hvor ledelsessparring og samarbejde er vigtige værdier. Vi har travlt, men insisterer på at bruge tid sammen på at udvikle og skabe et godt samarbejde. Du vil blive involveret i opgaver og udfordringer på tværs af Center for Politik, Organisation og Borgerservice og på den måde få et meget bredt kendskab til Greve Kommunes administration.

Læs mere om stillingen i en uddybende stillingsbeskrivelse du finder her. Du kan læse meget mere om Greve Kommune og Center for Politik, Organisation og Borgerservice her.

Ansøgningsfristen udløber onsdag den 14. august 2024.

Du er velkommen til at kontakte centerchef Tina Malling Kiær på tlf. 2466 5020 eller konsulent Vibeke Rosenbeck på tlf. 31484740, hvis du vil vide mere om stillingen.

Vi forventer at afholde første samtale den 20. august og anden samtaler den 26. august. Kandidater, der går videre til anden samtale vil blive testet.

Forventet tiltrædelse 1. oktober 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Byråd og Borgerservice, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet