Kundeservice Medarbejder - Shipping Office, Greve

Profilbillede
dato

Shipping Office i Greve har brug for en sommerferievikar i længere tid.
På Shipping Office håndteres den administrative del af den daglige operation og vi har et tæt samarbejde med vores kollegaer på lagret.
Du vil være en del af et meget åbent og dynamisk team, som har fokus på godt arbejdsmiljø, god kommunikation og frihed under ansvar.

Om dig

  • Du har gerne erfaring med administrative opgaver og arbejde med pc
  • Du er god til at samarbejde med mange slags mennesker – kunden, lageret, vognmændene, de andre afdelinger, chaufførerne og ikke mindst kollegaerne.
  • Du trives i et åbent kontormiljø, med evne til at holde fokus i nogle gange hektiske omgivelser.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med lagerarbejde og erfaring med SAP.

Du er

  • Kvalitetsbevidst, omhyggelig, struktureret og metodisk
  • Løsningsorienteret og fleksibel
  • I stand til at have mange bolde i luften på én gang
  • Engageret med et stort drive
  • God til at udtrykke dig både i tale og på skrift på dansk og engelsk

Opgaverne

  • Hjemmekvittering
  • Orderhåndtering
  • Modtage chauffører
  • Håndtering af export forsendelser
  • Håndtering af deviations
  • Arkivering
  • Daglig kommunikation med vores kunde (telefon og e-mail)
  • Forberede scrap
  • Ad-Hoc opgaver.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021261

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet