Konsulent - gerne med erfaring i proces optimering til Coop HR, Servicekontoret/Hovedkontoret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at arbejde med udarbejdelse af analyser, beslutningsoplæg, præsentationer, data samt optimering af processer?

Som vores nye skarpe konsulent til HR og Kommunikations området på Servicekontoret/Hovedkontoret, bliver du ansvarlig for at bistå HR Direktøren samt HR Cheferne i at drive Coops HR-agenda i relation til transformation, udvikling, effektivisering og forenkling.

Du skal løbende supportere med både sparring og udarbejdelse af forskellige beslutningsoplæg til Coops Leder Team (den øverste ledelse), bestyrelses præsentationer mm.

Samtidig vil du være en aktiv del i optimering af vores HR-processer samt kvalitetssikring af HR-tiltag. Sammen med dine kollegaer vil du sikre, at vi fortsat udvikler og optimerer vores processer. Du vejleder og supporterer vores HR-teams omkring processer og implementering af disse. Derudover skal du drive analyse og oplæg til handling baseret på vores data, så vi hele tiden står skarpt i forhold til, hvilke prioriteter og handlinger vi skal have fokus på, baseret på evidens.

Du får reference til HR Direktøren for Coop Danmark og du kan se frem til en udfordrende stilling med en alsidig og varieret arbejdsdag. Da stillingen er nyoprettet får du i vid udstrækning mulighed for selv at præge stillingens indhold.

Mere specifikt skal du arbejde med følgende hovedopgaver:
 

  • Udarbejdelse af analyser og beslutningsoplæg indenfor HR-området
  • Undersøge strategiske og taktiske muligheder for at styrke HR området
  • Være med til at definere, udvikle og eksekvere forbedringsprogrammer på tværs af HR
  • Drive tilpasningen af vores HR-strategi
  • Udarbejdelse af skarpe MS PowerPoint præsentationer
  • Sikre og vedligeholde dokumentation af vores processer
  • Deltage i projektarbejde

Vi søger en erfaren, udadvendt og selvstændig konsulent, der:

  • Har 2-4 års erfaring fra konsulentbranchen
  • Har erfaring med analyse og identifikation af procesforbedringer
  • Arbejder struktureret og sætter en ære i at have overblik og styr på mange detaljer
  • Du er holdspiller og af natur imødekommende og engageret
  • Skaber tillid i Coops organisation
  • Er fleksibel og trives i en travl hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
  • Kompetent bruger af MS Excel, MS PowerPoint og PowerBI
  • Erfaring med databehandling og præsentation af data samt udarbejdelse af forslag til handlinger på baggrund heraf
  • Motiveres af at forbedre og effektivisere med udgangspunkt i det bestående
  • Har en videregående uddannelse på kandidatniveau eller tilsvarende

 

Hvad tilbyder vi?

Coop er en af Danmarks største virksomheder, og du får en central placering i kernen af vores HR-organisation. Vi tilbyder blandt andet:

  • En arbejdsplads med store ambitioner. Vi er drevet af en klar mission og stor lyst til at udvikle os
  • Mulighed for at styrke organisationens udvikling og strategier
  • En arbejdsdag, hvor du er tæt på centrale beslutningstagere og beslutningsprocesser
  • Stor indflydelse på løsningen af egne opgaver
  • Et godt og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • En virksomhed med en stærk ansvarlighedsprofil, klar vision og strategi

Du arbejder selvstændigt, målrettet og struktureret. Du formår at håndtere opgaver gennem din evne til at udvikle og vedligeholde relationer takket være stærke kommunikations- og samarbejdsevner.

Din fysiske placering er på Coops Servicekontor i Albertslund, hvor HR-funktionen fysisk er placeret og du kommer til at indgå i et stærkt fagligt fællesskab med dine kollegaer.

 

For spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Direktør Lotte Hjortlund Andersen på + 45 2913 5762 eller Senior Rekrutteringspartner Helle Gundersen +45 2679 9339.

 

 

-   Send din ansøgning online senest den 4. juni 2023, vi glæder os til at høre fra dig

 

 

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Coop 365discount  samt Coop.dk Shopping. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=27222ae5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Coop - Servicekontoret, Roskildevej, 2620 Albertslund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=27222ae5&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836686

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet