ISS søger handyman M/K/D til vores kunde i Ringkøbing

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbeskrivelse:

Ansøgningsfrist: 5. juli 2023


Trives du med at indgå i en engageret og alsidig hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden? Vil du bidrage til at sikre, at teknikken altid fungerer gennem løbende teknisk vedligehold? Så kan det være det netop er dig, som vi har brug for.


Din hverdag og arbejdsopgaver i ISS


ISS søger en dygtig Handyman M/K/D til en af vores kunder i Ringkøbing. Du bliver en del af et fagligt dygtigt team på 14 medarbejdere, fordelt over kundens lokationer i Syddanmark. Du vil opleve en motiverende og forskelligartet hverdag, da du løbende vil få tildelt opgaver af håndværksmæssig karakter, som du bliver ansvarlig for at løse. 


På lokationen i Ringkøbing vil I være 2 i teamet, så du kommer til at arbejde tæt sammen med en kollega, som har været der i mere end 30 år.


Stillingen er fuldtid på 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil være mandag til fredag mellem kl.8.00-16.00 (fredag med fri kl 15.00).


Dine primære arbejdsopgaver vil være:


•    Deltage i interne flytninger, herunder afslutning med kabling af ledninger, justeringer af borde mv.
•    Justeringer, vedligehold og montering af inventar herunder whiteboards, skærme, solgardiner og lettere bygnings- og vvs-opgaver mv.
•    Udskiftning af lyskilder, generel vedligeholdelse og oprydning
•    Lettere reparationer af håndværksmæssig karakter
•    Sikre orden-og ryddelige interne og eksterne arbejdsområder 

 

Er du den, vi søger?

 

Som vores nye Handymand M/K/D, ser vi gerne, at du:


•    Har erfaring med Handymand-opgaver og gerne med erfaring indenfor bygningsdrift
•    Du er faglig dygtig og har nemt ved at sætte dig ind i nye arbejdsområder
•    Du er positiv, tager ansvar og har gode samarbejdsevner
•    Du arbejder struktureret har et godt overblik – også når der er travlt
•    Er serviceminded med fokus på kunden og sætter en ære i kvalitet
•    Har god systemforståelse og kan anvende IT som arbejdsredskab

 

ISS er en servicevirksomhed og der er derfor vigtigt, at du er præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger, samt er villig til at gøre den forskel, der gør deres dag bedre.

 

Startdato forventes pr. 1. september 2023.

 

ANSØGNING


Send din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 5. juli 2023. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi ser frem til at høre fra dig.
Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information til stillingen, kontakt venligst: Serviceleder Michael Andersen, tlf. nr; + 45 24 92 23 82 eller på mail: Michael.andersen2@dk.issworld.com


Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.


dk.issworld.com
 

Uddannelsesniveau: Erhvervsuddannelse
Arbejdserfaring: 1-2 år

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://iss-world-services-as.contactrh.com/jobs/10868/41648440/da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848987

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet