Greve Rådhus: Er du vores nye kollega til Boliganvisning?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Greve Kommunes Borgerservice har vi mange dygtige medarbejdere, som hver dag servicerer borgerne med stort og småt, der både kan klares nu og her, og som kræver sagsbehandling. Vi leverer også datagrundlag og politiske sager til beslutningstagerne, og vi udvikler løbende på vores opgaveløsning, når vi ser muligheder og potentialer.

Greve Byråd har sammen med boligorganisationerne aftalt, at kommunen skal anvise alle boliger i boligområderne Askerød og Gersagerparken. Derfor sørger vi nu en engageret, positiv og serviceminded kollega til denne nye og spændende opgave.
Du skal også være en del af den daglige drift i Boliganvisningen - i den indgår opskrivning på venteliste til akutbolig, vurderinger af boligsøgende efter de politisk besluttede kriterier, opskrivning til og udlejning af ungdomsboliger, give tilsagn eller afslag, tale med borgere, samarbejde med rådgivere og lave diverse opgørelser til brug for statistik m.m.
Desuden skal du være opdateret på gældende lovgivning indenfor boligområdet. Du skal have et tæt samarbejde med boligselskaberne, hvor du står for planlægning og deltagelse ved møder.

Og hvem er du så som person?
Vi forestiller os, at:

  • du har erfaring fra en lignende stilling - enten fra en anden kommune, et boligselskab eller lignende.
  • du har kendskab til Almenboligloven, Parallelsamfundsloven og Forvaltningsloven.
  • du har gode kommunikative evner, både i skrift og tale.
  • du kan trives på en arbejdsplads med en travl hverdag og have mange bolde i luften.
  • du kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
Lidt mere om os
I Borgerservice løser vi mange forskellige opgaver. Fx laver vi pas og kørekort, behandler sager om pension, hjælpemidler, folkeregister, boliganvisning mv. Vi koordinerer vielser, opkræver restancer og driver kommunens kontaktcenter, som håndterer alle indgående opkald til kommunens hovednummer.

Vi har et godt kollegialt fællesskab med højt til loftet. En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen. Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling efter principperne i Ny Løn. Der er tale om en stilling på 37 timer pr. uge.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfristen er onsdag den 20. september 2023, og vi afholder ansættelsessamtaler tirsdag den 26. september 2023.

Forventet tiltrædelse 1. november 2023.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Borgerservicechef, Pia Hinge, på telefon 4397 9245 og hos Boliganvisningen, Joan Blichfeldt og Ninna Johansen, på telefon 4397 3613.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=146690&DepartmentId=19088&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/5900767

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet