Fleetmanager

Profilbillede
dato

Har du et indgående kendskab til flådestyring, og kan du ligeledes styre projekter, gerne med afsæt i en kommunal kontekst, så er du måske vores nye kollega?

Du vil få ansvaret for vores cirka 125 køretøjer. Du skal sikre en løbende optimering og effektivisering af flådens drift, samt se på nye tiltag indenfor Fleet Management. Derudover vil du få ansvaret for den overordnede tilrettelæggelse af igangværende og kommende projekter.

Du får væsentlig indflydelse på, hvordan opgaverne skal formes og tilrettelægges. Vi har en forventning om, at funktionen vil udvikle sig over tid. Der vil således både være drifts- og udviklingsopgaver, samt projektlederopgaver.

Du skal bl.a. varetage:

  • en løbende optimering og effektivisering af flådens drift, herunder:
    • indfase GPS-registrering af bilernes brug og et nyt fleetmanagement system – (igangværende)
    • reducere i bilparken ud fra data fra ovenstående system
    • omlægning af kommunens bilpark til elbiler
    • udbud af værkstedsydelser
  • styre vedligeholdelsesaftaler.
  • indgå leasingaftaler i tæt samarbejde med Indkøb og Udbud
  • økonomiopfølgning af eget område
Hvem er du?
Som person er du tillidsskabende, god til at samarbejde i en pragmatisk og konstruktiv sammenhæng. Du er udadvendt, kommunikerende og netværksskabende.
Du er desuden god til at strukturere egne opgaver, da stillingen er både bred og kompleks. Du får en bred kontaktflade både internt og eksternt, så derfor er du udadvendt, god til at kommunikere i skrift og tale, samt i stand til at gøre din indflydelse gældende over for flere faggrupper og ledelsesniveauer.

  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
  • er en god forhandler
  • har god økonomisk og analytisk sans
  • gerne projektleder erfaring
  • er udadvendt, energisk og resultatorienteret
  • har flair for at tænke i helheder på tværs af faglige arbejdsområder
  • har forståelse og interesse for at arbejde i en politisk styret organisation
  • har kørekort kategori B.
Hvem er vi?

Center for Teknik og Miljø består af fire enheder: Ejendomsservice, Byg og Miljø, Stab og Ejendomsstyring og Plan, Vej og Landskab. Den kommende Fleetmanager hører til i Ejendomsservice, som har cirka 60 medarbejdere, som alle yder en stor service på tværs af hele kommunen. Du vil møde en stor tværfaglighed, du vil få kolleger inden for Intern service, kantiner, forsikringer, risikostyring, teknisk service og rengøring m.m. og selvfølgelig et tæt samarbejde med økonomi.

Ejendomsservice i CTM kan tilbyde dig spændende udfordringer i et selvstændigt og afvekslende job med mange forskellige samarbejdspartnere og relationer. Vi er i Ejendomsservice en vigtig, men dog uformel organisation med stor faglig bredde, indsigt og erfaring og anvender dette med en praktisk tilgang til opgaverne.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse vil være hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den relevante faglige organisation. Lønnen forhandles i henhold til Ny Løn. For den rette kandidat er der mulighed for et modsvarende tillæg. Arbejdstiden er 37 timer/uge med flextids ordning.

Ansættelsesforløb

Ansøgningsfrist er torsdag d. 16. maj 2024 kl. 12:00

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt tirsdag d. 28. maj 2024

Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. juli 2024

Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef for Ejendomsservice Allan Klitgaard Sørensen på mail alk@greve.dk eller på mobil 21634609

Du kan læse meget mere om Greve og Center for Teknik og Miljø på greve.dk



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Teknik og Miljø, Rådhusholmen , 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029289

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet