Erfaren økonomi- og administrationsprofil

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren og analytisk stærk økonomi- og administrationsprofil til at varetage økonomisk styring og ledelsesrapportering i vores afdeling på Sjælland.

Du vil også have administrative opgaver, hvor du sammen med vores administrative koordinator sikrer ledelsesunderstøttelse i afdelingen indenfor en række HR-relaterede opgaver samt øvrige ad hoc administrative opgaver. Du får stor indflydelse på, hvordan du planlægger din egen arbejdsdag og balancerer privatliv og arbejdsliv.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:
  • Udarbejdelse af løn for alle timelønnede i vores afdeling på Sjælland (ca. 100 medarbejdere).
  • Varetage alle typer af opgaver indenfor kreditor- og debitorbogholderi, herunder blandt andet bogføring, afstemninger og ind- og udbetalinger.
  • Udarbejdelse af månedlige, kvartalsvise og årlige økonomiske rapporter.
  • Være økonomisk sparringspartner for ledelsen.
  • HR-opgaver i forbindelse med opstart af timelønnede, herunder ansættelseskontrakter, oprettelse i systemer m.v.
  • Administrative opgaver som f.eks. bestilling af kurser, forsikringsanmeldelser og andet.
  • Generel understøttelse af afdelingen.
Vi ser gerne, at du:
  • Har en relevant økonomifaglig uddannelse.
  • Har minimum et par års erfaring i en lignende stilling.
  • Har en solid regnskabsforståelse og detaljesans.
  • Har gode kommunikative evner, der gør dig i stand til at formidle økonomiske budskaber både skriftligt og mundtligt på en let og forståelig måde.
  • Er imødekommende og omstillingsparat.
Forstas tilbyder:
  • Stor grad af frihed og medbestemmelse.
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring.
  • Gode muligheder for udvikling og efteruddannelse, i et velkonsolideret firma.
  • En kompetent og landsdækkende organisation, med professionel administrativ support.
  • Gode kollegaer i et afslappet og godt fagligt stærkt arbejdsmiljø.
  • En arbejdsplads hvor vi gør noget ved tingene – vi er proaktive.
Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Stillingen er på 37 timer om ugen med start snarest muligt.
Vi holder samtaler løbende.

Du vil blive ansat som funktionær.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Rikke Langholz på mobil nr. +45 6024 6935.

Om Forstas

Forstas er en landsdækkende entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed, der primært arbejder for offentlige bygherrer, kommuner, Vejdirektoratet, Banedanmark og forsyningsselskaber. Vores hovedkontor er beliggende i Fredericia. Vores øvrige afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve.

Forstas er en virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer, og hvor der er kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog, samarbejde og forventer en ambitiøs, engageret tilgang til jobbet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938538

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet