BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en kompetent leder med god forretningsforståelse, som trives med at arbejde med både drift og udvikling?
Vil du arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer, udpræget selvstændighed i arbejdet og en meget kort vej fra beslutning til handling?
Så er det måske dig, vi søger som entrepriseleder til at indgå i vores team i Greve.
Om jobbetSom entrepriseleder hos os vil du have ansvaret for at koordinere den daglige drift af vores aktiviteter indenfor pleje af grønne arealer, vintertjeneste samt andre vedligeholdelses- og serviceopgaver. Endvidere består arbejdet i at lede vores dygtige udførende medarbejdere, samt have den løbende dialog med vores kunder, som primært er offentlige instanser som kommuner, Forsvaret, Vejdirektoratet og Banedanmark. Derudover vil du også:
- Bidrage til afdelingens, og dermed virksomhedens, målsætninger og strategier
- Selvstændigt økonomiansvar
- Kontakt til leverandører og styring af underleverandører
- Koordinering af kundekontakt i samarbejde med afdelingslederen
- En dynamisk og udfordrende hverdag med fokus på både resultater og strategisk udvikling
- En fast stilling med løn efter kompetencer og erfaring, samt pensionsordning og sundhedsforsikring
- Gode muligheder for udvikling gennem relevant efteruddannelse
- Gode kollegaer i et afslappet og fagligt arbejdsmiljø
- Firmabil, arbejdstelefon og andet relevant udstyr
Der kan være mange indgangsvinkler til denne stilling. Du kan have erfaring inden for anlæg og drift, erfaring med grønne områder eller måske stiftet beskedskab med begge dele. Vigtigst er, at du er åben, lærevillig og nysgerrig på at udvikle dig.
Vi ser gerne, at du har tidligere erfaring enten som entrepriseleder, driftsleder, projektleder eller lignende og har stiftet bekendtskab med de beskrevne opgaver. Derudover at du har erfaring med personaleledelse og evnen til at motivere og engagere dine medarbejdere i de daglige driftsopgaver.
- Du er udadvendt, serviceorienteret og kvalitetsbevidst
- Du besidder evnen og lysten til at vedligeholde og udbygge vigtige relationer til opgaveudbydere
- Du har gode IT-kompetencer på brugerniveau
Forstas er en entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed - med faglig bredde og specialviden på området. Vi vil være den samarbejdspartner, som skaber størst værdi hos vores kunder. Derfor passer vi godt på vores medarbejdere.
Som medarbejder vil du opleve en stor grad af frihed og medbestemmelse i hverdagen. Vores afdelinger har en flad struktur, hvor alle specialister har selvstændig beslutningskompetence. Den effektive struktur er en forudsætning for, at vi kan være handlekraftige og give både vores kunder og medarbejdere det, de forventer – og gerne mere til.
Vores hovedkontor er beliggende i Fredericia, og vores afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990628