Center for Teknik og Miljø: Bygningsansvarlig for kommunale ejendomme i Greve Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ejendomsstyring i Greve Kommune søger bygningsansvarlig til at indgå i teamet, der varetager vedligehold og modernisering af de kommunale ejendomme. Vi regner med, at du har en byggefaglig uddannelse som arkitekt, bygningsingeniør eller bygningskonstruktør.



Vi forestiller os, at du har minimum 5 års professionel erfaring – i en privat eller offentligt ejendomsfunktion. Du er god til projektledelse og har styr på hvordan akut og forebyggende vedligehold af bygninger håndteres. Du skal have en bred byggeteknisk indsigt, og være fortrolig med gængse systemer og regler på området.



Vi lægger vægt på, at du kan samarbejde bredt, og forstår at inddrage vores brugere samtidig med, at du kan planlægge og styre løsning af akutte og løbende vedligeholdelsesopgaver med fokus på at både økonomi og deadlines overholdes.



Dine primære opgaver vil være:

  • Bygningsansvarlig for en række bygninger på dagtilbud og kultur-fritidsområdet i kommunen i samarbejde med de nuværende bygningsansvarlige. Som bygningsansvarlig har du overblik over bygningernes vedligeholdelsesbehov og udvikler renoverings- og udbygningsprojekter i samarbejde med brugerne.
  • Projektleder på større og mindre byggesager. Dette kan være på alle typer af kommunale bygninger afhængig af behov.


Om os

Du vil indgå i teamet Ejendomsstyring, som består af tolv fuldtidsmedarbejdere og to studentermedhjælpere. Medarbejderne er primært ingeniører og bygningskonstruktører, samt en arkitekt. Teamet er en del af Stab & Ejendomsstyring i Center for Teknik & Miljø. Centret består af yderligere tre enheder, der dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område, herunder Ejendomsservice, Plan, Vej & Landskab samt Miljø & Byggesag.



Vi har ansvaret for alle kommunens bygninger og varetager derfor opgaver som: Renovering, nybyg, energirenovering, energimanagement, drift og serviceaftaler. Du vil således komme til at arbejde i en kommune, hvor du vil få indblik i de mange forskellige og spændende opgaver, som vi er med til at løse. Der er stor fleksibilitet i hvordan du selv planlægger og tager ansvar for dine opgaver, samtidig med at der hurtigt kan ske afklaring med ledelsen når nødvendigt.



Vi lægger desuden stor vægt på at have en arbejdsplads, hvor der er plads til den rigtige balance imellem job og privatliv. Derfor har vi flextid, så timer udover arbejdstiden på 37 timer om ugen, kan afvikles, og mulighed for hjemmearbejde, herunder fast aftale om at der kan arbejdes hjemme hver fredag.



Ansøgning

Er du interesseret så opret en ansøgning på linket. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte enhedschef Katrine Madsen på tlf. 23 60 95 53 eller kam@greve.dk. Ansøgningsfrist er 15. september 2023. Vi regner med at afholde ansættelsessamtaler 21. september 2023.

Ansøgninger modtages kun elektronisk.

Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation, efter principperne i Ny løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid med betalt frokostpause. Til dig der kommer fra det private arbejdsliv, er der i det offentlige god pensionsordning, som er afhængig af din overenskomst på en fast procentsats udover grundløn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Teknik og Miljø, Rådhusholmen 10, 4, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=146678&DepartmentId=18968&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5896274

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet