Bliv visitator i et engageret team og gør en forskel i ældreplejen

dato

Som visitator bliver du en del af vores myndighedsfunktion, hvor du skal foretage visitationsarbejde indenfor ældre- og plejeområdet. Myndighedsfunktionen er sammensat af et hold på 30 gode, dygtige og engagerede medarbejdere fordelt på et visitatorteam og et hjælpemiddelteam. Den ledige stilling er i vores visitatorteam.

Myndighed er en del af Center for Sundhed og Pleje, hvor det tværfaglige samarbejde er en stor del af jobbet. Aktuelt står vi foran en spændende tid med implementering af den nye ældrelov.

Vi har kursen sat mod helhedspleje og borgernær visitation. Det betyder, at du som visitator får en koordinerende opgave og skal være garant for en helhedsorienteret løsning for den enkelte borgers forløb på tværs af sygepleje, hjemmepleje, rehabilitering, daghjem og vores midlertidige døgnpladser.

Jobbet

I jobbet vil indgå bevilling af personlig/praktisk hjælp, rehabiliterende indsats, plejeboliger, selvvalgt hjælper, træning efter mm. Derudover også udskrivelser fra sygehus. Du skal medvirke til at sikre fagligt velbegrundede, dokumenterede og helhedsorienterede indsatser. Vi arbejder i KMD Nexus. Har du erfaring med eller interesse for sagsbehandling af ansøgninger om personlig hjælper (BPA) er det et plus.

Myndigheden er samlet på 3. sal på rådhuset og her vil du opleve det bedste afsæt for kollegial sparring. Vi har fleksibel arbejdsplads og der er mulighed for hjemmearbejde to dage om ugen.

Personlige og faglige kompetencer som vi lægger vægt på:

  • Relevant videregående sundhedsfaglig uddannelse og visitatoruddannelse.
  • Praktisk erfaring som kommunal visitator indenfor social- og eller sundhedsområdet.
  • Interesse i og erfaring med funktionsevne vurderinger og afgørelser, som tager afsæt i en helhedsorienteret og individuel vurdering, kvalitetsstandarder og lovgivning.
  • Lyst til at medvirke til en positiv udvikling af teamet.
  • Interesseret i stadig at udvikle dig fagligt og stille krav til dig selv, både ift. at give og tage imod faglig udvikling.
  • Omstillingsparat og klar på nye udfordringer, da vi er en virksomhed i konstant udvikling.
  • Pragmatisk tilgang til skiftende og mangeartede opgaver.
  • Gode kommunikative evner, både i tale og skrift.
  • Kørekort til bil.
Vi tilbyder:

  • En fast stilling på 37 timer pr. uge. Ansættelse senest 1. februar 2025
  • Arbejdsplads fra Greve Rådhus.
  • Dygtige og engagerede kollegaer.
  • Faglig sparring understøttet af strukturerede møder og kollegialt sammenhold
  • En spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor godt humør præger dagligdagen og vi også har fokus på det psykiske arbejdsmiljø
  • Selvtilrettelæggende og fleksibel arbejdstid, under hensyntagen til den fælles opgaveløsning.
  • Medarbejderinddragelse så vi har det bedste afsæt for de forandringer og udviklingstiltag der kommer
  • Kantineordning, motionstilbud og sommerhusudlejning.
  • Gode togforbindelser hvor Greve S-togsstation ligger tæt på rådhuset
Løn og ansættelsesforhold:

Løn afklares med forhandlingsberettigede organisation.

Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Centerchef Martin Nordentoft Rasmussen på mobiltelefon: 20550986

Samtaler forventes afholdt: Onsdag d. 18. december 2024



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Sundhed og Pleje, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152387

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet