Opgaver
Du får ansvar for at organisere og i samarbejde med erhvervschefen at gennemføre ErhvervsCentrets virksomhedskontakt. Din primære rolle er at sikre den daglige og løbende virksomhedskontakt og dialog, herunder borgmesterens og Beskæftigelses- og Erhvervsudvalgets virksomhedsbesøg.
Du bliver virksomhedernes indgang til Greve Kommune og sætter en ære i at bistå og hjælpe virksomhederne med at finde adgang til den rette rådgivning, både i Greve Kommune og hos Erhvervshus Sjælland. Du får endvidere ansvar for vores indsats over for nye virksomheder i Greve. Det gælder både tilflyttere og samtaler med iværksættere om at komme fra den gode idé til den komplette forretningsplan.
Sammen med dine kollegaer kommer du til at planlægge og gennemføre en del virksomhedsrettede aktiviteter i form af fyraftensmøder, iværksætterworkshops og vores store årlige fejring af virksomhederne i Greve – Greve Business Awards.
Om os
ErhvervsCentret Greve skal styrke de lokale virksomheders mulighed for at skabe vækst og udvikling. Vi arbejder i vid udstrækning projektorienteret og sammen om vores opgaver med stor transparens i opgaveløsningen og har en stor pallette af opgaver, hvor fokus er på brobygning og på at skabe synlige resultater for virksomhederne i Greve Kommune. ErhvervsCentret Greve hører hjemme på Greve Rådhus og er organisatorisk placeret i Center for Politik, Organisation og Borgerbetjening. Vi arbejder tæt samarbejde med borgmesteren, direktionen og med resten af rådhusets centre.
Du kan læse mere om os og vores aktiviteter på erhvervscentret.greve.dk og vores sociale medier.
Om dig
Den rette kandidat har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra arbejde i forskellige typer af virksomheder, herunder med salg eller lignende. Har du også erfaring fra den virksomhedsrettede konsulentbranche, erhvervspolitiske myndigheder eller organisationer, er det et plus.
Vi forventer, at du:
- Hurtigt afkoder en virksomheds udfordringer og behov.
- Arbejder opsøgende og selvstændigt og kan navigere mellem mange forskellige typer af virksomheder og interessenter.
- Evner til at skabe overblik, sammenhænge og synergier mellem personer, virksomheder og relevante aktører og organisationer.
- Er målrettet og struktureret – og at du både kan arbejde selvstændigt og i teams.
- Kan arbejde på flere opgaver ad gangen og bevare overblikket, mens du indgår i et samarbejde og hjælper dine kollegaer.
- Har erfaring med brug og gerne udvikling af administrative systemer og it-værktøjer.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst. Der er tale om en stilling på 37 timer per uge.
Ansøgningsfristen er den 2. januar 2025 kl. 12.00. Du skal fremsende en motiveret ansøgning og et cv med angivelse af referencepersoner.
Vi holder to samtalerunder. Første runde afholdes den 7. januar og anden runde den 9. januar 2025.
Ved 2. samtale bliver du præsenteret for en case, du skal løse.
Forventet tiltrædelse 1. marts 2025.
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos erhvervschef Morten Dam Jespersen. Send en sms til 40 52 88 20, og du vil blive ringet op.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Byråd og Borgerservice, Rådhusholmen, 2670 Greve
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bdc5d758-7d75-4004-a25c-72e4f752bb4b