Afdelingsleder til Forstas, Sjælland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Savner du mere spillerum og indflydelse som leder? Og vil du være med til at drifte og udvikle en afdeling i Forstas med alt hvad det indebærer? Så har vi opgaven til dig i Forstas Øst i Greve.

Sæt dit præg på en afdeling i vækst

Som afdelingsleder hos Forstas får du en nøglerolle i organisationen på Sjælland med direkte reference til driftsdirektør for Øst, Kim Nielsen.

Du får ansvaret for udvalgte kunder, medarbejdere og underleverandører efter en grundig introduktion til vores virksomhed og opgaven, vi står overfor:

  1. I driftsfasen sikrer du konsekvent effektiv kontrakt- og økonomistyring. Du opbygger og vedligeholder et godt samarbejde med vores kunder med løbende dialog, kvalitetssikring og opfølgning.

  2. Du får den daglige ledelse af 5 entrepriseledere, som har ca. 50 medarbejdere tilsammen, 2 assisterende entrepriseledere og en række underleverandører. Her holder du løbende fokus på rekruttering, udvikling og motivation.

  3. Du bliver en vigtig del af vores fortsatte vækst, hvor du i høj grad får mulighed for at sætte dit præg på både den strategiske og operationelle retning.

Menneskeorienteret driftsleder

Du har formentlig prøvet noget tilsvarende før, og har både erfaringen og fagligheden i orden. For at lykkes i rollen, er det nemlig vigtigt, at du har flere års erfaring med driftsledelse og gerne styring af grønne entrepriser.

Du finder det spændende at indgå i partnerskaber med store offentlige kunder og at levere bedre end det forventede. Samtidig ser vi også gerne, at du har erfaring med til at lede andre ledere.

Som person formår du at skabe begejstring, tillid og motivation omkring dig, og du kan sætte dig ind i både de strategiske og driftsmæssige udfordringer, som kan opstå for vores medarbejdere.

Du er en åben og social person, der med lethed møder andre mennesker i øjenhøjde. Der lægges stor vægt på dine kommunikative evner og dit konstruktive mindset for at sikre det gode samarbejde. Du tilfører naturligt energi til kulturen i form af din væremåde, åbenhed og tilgang til livet i hverdagen.

Vores kultur er vigtig for os, og du skal kunne se dig selv være en del af en værdidrevet organisation og være bevidst om, at du er en vigtig ambassadør for os, både internt og eksternt.

Det, du kan forvente af os

Forstas er en veldrevet virksomhed med høj faglighed, hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelinger med både ressourcer, viden og erfaring.

Du får derfor støtte fra start med blandt andet følgende:

  • Ledelsesmæssig sparring med ligesindede kolleger i form af direktion og ledergruppe.

  • Driftsmæssig sparring med erfarne kolleger, både hvad angår udførselsmetoder, drift og kontraktstyrring.

  • Velintegreret HR-funktion med tilgængelige ressourcer for hjælp med alt fra rekruttering, fastholdelse, onboarding, personalekontrakter, og ikke mindst et centralt tilgængeligt ressource og kompetenceoverblik.

  • ISO certificerede systemer for arbejdsmiljø- og jernbanesikkerhed.

  • Interne IT-kompetencer til egen udvikling af apps og systemer til understøttelse af kontraktkrav og driftsoptimering, f.eks. kvalitetssikring, ruteplanlægning mv.

  • Veldrevet økonomisystem med overblik over både ressourcer i form af bemanding og maskinel, projektøkonomi, købsbilag mv.

  • Nærværende stabsfunktioner i domicilet med ansvar for ovenstående.

Vi prioriterer at finde det rigtige menneske, som vi kan skabe et langvarigt samarbejde med, og hvormed vi i fællesskab kan udvikle både virksomheden og os selv.

Interesseret?

Vi samarbejder med Menna Mind Business om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Selma Kjærbo Hansen på tlf. 3072 0898 eller mail: selma@mennamindbusiness.dk for at høre mere om stillingen.

Vi behandler alle henvendelser fortroligt.

For at komme i betragtning til stillingen bedes du venligst uploade dit CV her

Forstas A/S er en entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed med faglig bredde og specialviden på området. Vi leverer ydelser til både offentlige og halvoffentlige virksomheder, og institutioner i hele Danmark.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004518

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet