Administrativ medarbejder til ambitiøst team i Center for Job & Socialservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du dygtig til det administrative, har flair for it-løsninger, er serviceminded og struktureret?

Så er du sikkert den fleksible medarbejder og gode kollega, vi lige står og mangler til vores dygtige team, de næste 2 år.

Stillingen som administrativ medarbejder er på 37 timer ugentligt og placeret i Ydelsesteamet i Center for Job & Socialservice.

Teamet består af 17 medarbejdere, heraf 10 ydelsesrådgivere, som til sammen har til opgave at sørge for, at vores borgere får generel rådgivning og vejledning inden for det sociale område. Derudover bevilger og udbetaler ydelsesrådgiverne sygedagpenge, kontanthjælp, revaliderings-, ledighedsydelse med mere.

Ydelsesteamet består tillige af andre administrative medarbejdere samt it-medarbejdere, der løser opgaver der understøtter hele centret.

Dit arbejde vil primært være at sagsbehandling i forbindelse med udbetalinger af forsørgelsesydelser, flekslønstilskud og enkeltansøgninger. Derudover er der forskellige andre administrative opgaver.

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads i en kommune der er ambitiøs og udviklingsorienteret
  • et højt fagligt niveau og stor selvstændig kompetence
  • plads til din faglige og personlige udvikling
  • kolleger der vægter godt humør og kollegialt ansvar højt
  • en arbejdsplads, der ligger tæt på offentlige transportmidler.
Vi forventer, at du

  • har interesse og gerne erfaring med at arbejde som ydelsesrådgiver.
  • har flair for at arbejde i IT-systemer, herunder er det en fordel at have kendskab til KY,
  • har en positiv indstilling til forandringer, og du har lyst til at være med til at gøre en forskel.
  • kan begå dig godt i dialogen med alle, og bliver oplevet som en attraktiv samarbejdspartner
  • er beslutningsdygtig, robust og parat til at gribe nye udfordringer.
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt som en del af et team, og du kan sige til, når du har brug for sparring.
  • stræber efter at yde dit bedste, og du er god til at se muligheder i enhver situation.
  • har lyst til at være med til at yde en god service til kommunens borgere og virksomheder.
Løn og ansættelse

Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og efter principperne i Ny Løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Stillingen er på fuld tid og til besættelse snarest

Er du interesseret?

Og vil du vide mere om stillingen eller om os, kan du ringe leder Meya Masumba tlf. 4397 9207. Du kan også læse mere på www.greve.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 25. august 2024. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. august 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Job og Socialservice, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095010

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet