Administrativ medarbejder med erfaring /kendskab til Tabt arbejdsfortjeneste og stærke Excel-kompetencer
Familierådgivningen i Greve Kommune søger en administrativ medarbejder på 32-37 timer. Vi har brug for en kollega, der både kan håndtere komplekse beregninger og bidrage til at udvikle smartere arbejdsgange i et travlt og engageret team
Dine primære opgaver
- Beregning af løn og pension ved tabt arbejdsfortjeneste (BL §87) Det vil være en fordel, hvis du har erfaring eller indgående kendskab
- Merudgifter (BL §86)
- Udsendelse af materiale til Børn og Unge-udvalget (§18) og service på mødedage
- Fordeling af post i Familierådgivningens hovedmail
- Hjælp ved stillingsopslag og ansættelsesudvalg
- Telefonbetjening og ad hoc-opgaver
- Har erfaring med eller kendskab til tabt arbejdsfortjeneste
- Er stærk i Excel og kan bruge det til at skabe overblik, analyser og optimering
- Har teknisk snilde og systemforståelse (SAP, Opus, DUBU m.fl.)
- Bidrager med nye metoder, ideer og viden, der kan være med til at forbedre opgaveløsningen
- Trives i et travlt kontormiljø og bidrager til et positivt teamfællesskab
- Et varieret job med både ansvar og mulighed for at præge arbejdsgange
- Et engageret og humoristisk team med plads til grin
- Oplæring, flextid og løn efter gældende overenskomst
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Leder af Familierådgivningen Isabel Gebuhr på telefon 30579669.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Børn og Familier, Rådhusholmen, 2670 Greve
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d16ef06a-c387-4de8-97d8-3529bac39910