Arbejdsprocesspecialist med fokus på kortlægning og automatisering

Profilbillede
dato

Du er en engageret procesnørd med ekspertise i systematisk kortlægning af arbejdsprocesser i organisationer og så har du samtidig også et godt øje for teknologiske muligheder. Du bliver ansvarlig for at kortlægge og analysere vores nuværende arbejdsprocesser på tværs af hele organisationen og du får ansvaret for at identificere områder, der kan optimeres og automatiseres for at øge effektiviteten og frigøre ressourcer.

Du bliver forankret i vores IT organisation – men din hverdag skal bruges ude i organisationen og du vil få en bred kontaktflade og muligheden for et bredt og solidt kendskab til alle de mange ydelser en kommune leverer hver eneste dag. Du skal ikke arbejde alene – vi arbejder på at skabe et netværk af procesagenter som skal være dine organisationspartnere og sammen skal I lykkes med at skabe optimering og forbedring.

Du skal løbende rapportere til kommunens digitaliseringsråd der vil være din styregruppe og det sted du kan regne med sparring og støtte. Derudover vil du skulle spille tæt sammen med direktion og chefgruppe og rådgive ifht prioritering mv.

Det er nyt og svært – men det bliver helt sikkert sjovt.  

Ansvarsområder

  • Gennemgang og kortlægning af eksisterende arbejdsprocesser på tværs af organisationen for at identificere uhensigtsmæssigheder, flaskehalse og muligheder for automatisering.
  • Udvikling af løsningsforslag til at optimere arbejdsprocesser ved hjælp af både manuelle og automatiserede tiltag.
  • Løbende rapportering til direktion og chefgruppe
  • Samarbejde med interessenter og teammedlemmer for at forstå deres behov og krav til arbejdsprocesserne.
  • Identificere og evaluere potentielle IT-løsninger og automatiseringsværktøjer til at understøtte de optimerede processer.
  • Implementere og følge op på automatiseringsinitiativer

Kvalifikationer

  • Erfaring med systematisk kortlægning af arbejdsprocesser – din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig – og du behøver heller ikke have kommunal erfaring - men det er afgørende at du har erfaring og en klar systematik når du arbejder med processer.
  • Forståelse for automatiseringskoncepter og erfaring med at identificere automatiseringsmuligheder i arbejdsprocesser
  • Evne til at arbejde analytisk og systematisk med komplekse problemer og finde innovative løsninger.
  • Evne til at samarbejde på tværs af forskellige teams og interessenter.
  • Erfaring med projektledelse og implementering af IT-løsninger vil være en fordel.

Vi tilbyder

  • En spændende mulighed for at være en drivkraft bag forandring og forbedring af arbejdsprocesser i en dynamisk organisation.
  • En spændende kompleks organisation hvor du får en kæmpe kontaktflade og mange gode engagerede kolleger
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i et inspirerende og støttende arbejdsmiljø.

Hvis du har en passion for både procesoptimering og automatisering og ønsker at være en del af en ny spændende satsning hvor du får stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din stilling så send os din ansøgning og dit CV i dag. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til IT chef Jesper Storgaard på tlf. 43979538 eller kommunaldirektør Anne-Sofie Degn på tlf. 30542592.

Ansøgningsfrist er den 12. april 2024. Vi holder samtaler den 25. april 2024 og vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt eller senest d. 1. juni 2024  

Vi ser frem til at høre fra dig!

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ee78c566)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Greve Kommune, Rådhusholmen, 2670 Greve

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-04-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020708

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet